joi, 17 aprilie 2008

am zis k o sa iti spun...Rugaciune...

Ce moment aiurea!! e starea aia cand o multime de ganduri se bat cap in cap in tine..cand sentimente se iau la intrecere, si nu castiga cine vrei tu. e starea aia cand iti vine sa plangi efectiv si vrei sa te stranga cineva in brate si sa iti spuna cat de fraiera esti..

Am tot ce vreau. Am reusit sa obtin ce multe fete si-ar dori. Dar nu am nimik..
eu nu pot sa cred k zic asta... A trecut o luna si a fost cea mai fericita din ultima jumatate de an. Dar exista ceva acolo care ma seaca de toata seva ce ar putea curge prin floarea numita "iubire"...mi-e atat de frica. Am atata de multe motive, la naiba! o sa se intample ca de fiecare data, sau daca nu, daca o sa fie el, atunci o sa fie mai rau. Stiu k intr-o zi ma voi satura si voi pune punct...si va suferi si el...si eu..Nu am atata incredere in mine si in noi incat sa cred k nu va fi asa..plus ca ceva din mine imi spune asta...si striga dupa ajutor, eu vreau sa fiu libera, sa nu depind de nimeni...sa nu imi caut fericirea in nimeni. si ma simt ca si legata. legata printr-o pasiune mortala de un "el" asa cum am visat..e ca diavolul ce s-a transformat in ce am vrut eu, in ce mi-am dorit, k sa ma ademeneasca. si daca nu e? daca Dumnezzeu mi l-a trimis? ar fi cel mai frumos cadou..si tot mi-e frica. K o sa il dezamagesc vreodata. eu inca nu stiu ce asteptari are, amndoi stim k vom pleca in directii opuse,k nu ne va mai lega mare lucru.

ma framant aiurea si nu sunt nici macar coerenta. nu stiu exact ce vreau sa zic, nu stiu ce simt, nu stiu ce imi doresc, nu stiu cine e, nu stiu cine sunt, nici macar cine vreau sa fiu sau ce vreau sa fac. Stiu doar ca plang acum, k imi e dor de iubirea aia inocenta, k as mai vrea sa fie ca atunci...si fiecare gand ma face din nou sa plang. nu ma regasesc in prezent..ma zbat sa revin in realitate dar...

Doamne Te rog, ajuta-ma sa uit. Tu ai fost alaturi de mine mereu. Am simtit asta mereu. Si cand mi-a fost greu, am simtit mana Ta calda care ma tragea usor din intuneric. Nu m-ai lasat niciodata Doamne. Te rog acum mai mult ca niciodata sa nu ma l asisa repet acea greseala si nici pe cealalta...si ajuta-ma sa nu mai fac alta si mai mare. Numai tu stii cat de tare mi-e frica, numai tu stii de ce anume, si tot tu stii k nu am cui sa-i spun.Iar eu nu stiu ce sa fac...chiar nu stiu.. am nevoie de tine. Te rog intareste-ma si ajut-ma sa iau deciziile corecte..nu vreau sa mai sufere nimeni din cauza mea.

Niciun comentariu: