luni, 15 septembrie 2008

A inceput???

:(((:(((:(((( asaaaa...uite asa, simplu si frumos.. A inceput azi... :(( :((( :((((

Mai anul trecut, pe vremea asta ma luau toate transpiratiile cand auzeam de bac, caci tocmai incepeam clasa a 12a. Nu stiam pe atunci nici macar cate probe sunt la bac, daramite sa mai stiu la ce obiecte dau :)) stiam de clasicul sport...de care nu voiam sa aud. Ha!!! ce imi vine sa rad cand ma gandesc la bac :)) Dumnezeule!! cate emotii!! cat stres!!! cata pregateala!!!

Stiam k va fi ultimul an, dar nu eram constienta de asta. Singura mea preocupatie era "Bac-ul". Si la fel eram toate, eu si colegele mele. De abia prin ultimele luni, cand deja materia era stiuta pe la majoritatea obiectelor, mai putin romana, ca de' am fost filoloage si niciodata nu era "suficient de bine" [dar stim noi ce si cum :)))] ne-am dat seama k urmeaza o noua despartire cel putin la fel de dramatica precum cea din clasa 8a. Mai un banchet, o pregatire, un curs festiv, un chiul in grup....a trecut a12a fara sa ne dam seama....fara sa apucam sa profitam din plin...sa stoarcem fiecare secunda, sa traim fiecare clipa, fiecare moment. Cine isi mai aduce aminte vre-o cearta,vre-o disputa...stim ca au fost si d'astea, dar uite k tot imi e dor de fiecare colega si coleg in parte.

Imi aduc aminte fiecare chip ce mi-a fost coleg suferinta pe toata perioada cat am fost eleva.imi aduc aminte si de multi profi si profe pe care ii laudam sau injuram o data la inceputul orei si o data la sfarsit.

Timp de 12 ani...12 ANI!!!! in fiecare toamna pregateam de duminica seara buchetul cu flori, imi pregateam cu o saptamana inainte outfitul :))) si eventul ma gandeam cum imi voi face parul...[bineinteles in anii terminali, cand imaginea personala era in sfarsit o exprimare a sinelui, lucru care, prin clasele mici mai rar se intampla caci mama era cea care imi prindea parul, imi dadea hainele,  si se asigura sa fie curate...ma rog]. 12 ani in care imi doream vacantza in fiecare zi...visam la pauze mai lungi, sau nascoceam motive de invoire. 12 ani de adeverinte medicale date pe oki frumosi,  12 ani de boli inchipuite, sau de dureri serioase de cap numai la vazul unui prof, sau la apropierea unei ore de groaza. Si totusi........totusi. 12 ani de neinlocuit. Primii ani de scoala, Doamna invatatoare, Rusu Florentina, pe care o asemanam f tare cu doamna educatoare. Primele iubiri....nu imi mai aduc aminte nume prea mult, ci cateva...si bune!!! :))) PPPff....mai stii cand ne uitam la sailor moon...si ne faceam temele in acelasi timp...sau cand televizorul arata telenovela dupa telenovela si nu ne mai dezlipeam de ecran...iar a 2a zi discutam cu colegele nu stiu ce filme. Apoi, cand am mai crescut si aveam deja doamna diriginta, cand simteam fiorii unor prime iubiri, atat de inocente, atat de pure, pline de joc, de glume..noile prietene, primele farduri folosite, prima menstruatie :))))) eeeh...na...poftim si primul sutien daca vrei...plus toate alea.multe si marunte, amanunte :))) treburi de fete, probleme, lacrimi multe...era vremea cand plangeam pentru k luasem 7 sau 8....mda. Din pacate am pastrat putine legaturi cu cei din generala...ne auzim din cand in cand..dar rar...si parca nu mai stim ce sa ne spunem...nu mai vedem in noi acei copii nastrusnici de atunci, ci numai cavaleri si domnisoare bine, cu teluri mari si vise frumoase.  La liceu, schimbam din nou capitolul si lucrurile se schimba. NU radical, dar vorbim deja de altceva. Am intalnit parca o alta lume...am lasat scoala plina de soareci :)) in care noi, cei de-a 8a eram cei mai mari, pentru liceu, un loc unde ma simteam din prima zi, mica si proasta...dar am reusit sa evoluez...privind in fiecare an cu drag la bobocii de a 9a. Da, liceul m-a format, putin. Nu pentru viata, pentru k mi-e f teama de ce ma asteapta de acum incolo. dar prin unii profesori care ne-au fost aproape mereu...si as trece-i in capul listei pe Doamna profesoara de franceza Dranca Maria, pe care numai eu stiu de cate ori am urat-o, urmata de  Neculau, Iaschi, si nu pot sa cred...imi scapa numele profei de istorie...rusine ...ooof...nu imi aduc aminte...pana mea ...:))) ce nervi!!!! ma rog :}  primul sarut, prima deceptie, inca una ...si inca una...si inca una....fara sa fie vorba de iubiri prea mari. Prinsi in valtoarea varstei ne lasam purtati de sentimente si resentimente...fara sa daruim nimik...sau sa asteptam ceva in schimb. Visand in fiecare zi la printul aceala pe care toate fetele si-l doresc. Visand la acel trandafir rosu gasit dimineata pe banca, insotit de un biletel pe care sa scrie "te iubesc". Sa ma ierte cine mi-a adus flori stiu k am primit...imi amintesc reactiile unor colege...dar nu mai stiu cu ce okazie..poate de valentine's day...sau 8 martie. Hmmm...astea nu raman!!! caci sunt zile pline de flori. Si atataea altele amintiri din liceu...cand sriam mesaje in ore, cand adormeam la ore...cand intrarziam...in fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiecare dimineaaataaaaaaaaaaaaaa fara pic de rusine....deci fara nici un fel de jena...deci la modul cel mai serios k nu imi trezea nici o senzatie cuvintele unor profi revoltati, si nici amentarile lor. Eram pregatita pe vremea aceea sa iau si un 2 sau 3 numai pentru a mai zabovi oleaca prin casa. Imi aduc aminte k ma intrebau colegele "iulia, la ce ora pleci de acasa??" si le raspundeam "cand aud k se suna de intrare" si asa era...pentru ca stau la 2 pasi de liceu se auzea clopotelul :))))si stiam k tresa plec. AAAh...amintiri...

si as mai scrie....am de unde:)) pcat ca acum o idioata ma streseaza k vrea sa vorbeasca cu nusj cine pe mess...nu mai pot eu de asta. Copchila de liceu:))

Si...da...nu pot sa cred k azi a inceput din nou si nu am fost. In fiecare an, noi si noi generatii vin si pleaca, noi istorii se scriu pe bancile scolii, noi iubiri, intalniri, prime sarutari, primele lacrimi pentru o nota mica, primele pufuri de tigara, primul bal....si ULTIMU..toate se termina. pana aici a fost.

Niciun comentariu: