miercuri, 24 septembrie 2008

Cand iti doresti ceva din tot corazonul, tot universul ii va cere asta lui Dumnezeu pentru tine..



Ce contrast intre articolele mele. Pai ori e vorba de Dumnezeu, ori de Educatie sexuala, ori de preparate culinare. Parca nu se potrivesc toate adunate la un loc. Dar ce mai conteaza atunci cand ceea ce vrei sa transmiti invoraste din suflet. Si in viata, omul trece prin diferite perioade.

Revenind..ma gandeam acum la unele intamplari din viitor, la cum as vrea eu sa fie, la cum am vrea noi...la cum ar trebui sa fie, k sa fim fericiti. Acum, e la un interviu la sectia de politie, nu stiu care. E visul lui si daca as putea, as face orice [sau aproape orice, vorba oricarei fete] k sa si-l indeplineasca. Dar nu pot face nimik. Doar ii pot dori, tot ce isi doreste el, adik: sa fie sub/ofiter. Imi doresc sa ma sune acum si sa imi spuna k a fost selectat, k nu mai trebuie sa dea nici un examen...k gata...de maine va face niste cursuri pt a deveni subofiter. Am fi cei mai fericiti. E ce imi doresc in clipa asta. Ar fi minunat!!! Oricum, mai sunt cateva probe in oct-nov, pentru cele 20 de locuri de la sectie numarul 3 care se va deschide acush. Asta ne dorim amandoi si sunt sigura k intr-o zi va fi politist. IUBITUL meu!!!

Ieri am facut jumatate de an. Ce copii mici si naivi suntem...Cate avem inca de invatzat!!! Cat de mult ne iubim!! Am shovait mult...dar acum stiu k mi-am gasit jumatatea...stiu k nu trece o clipa fara sa ma gandesc la el, la ce face, fara sa vreau sa il aud, sa ii simt trupul langa al meu, si mana calda ce ma atinge usor. Am reusit impreuna sa descoperim in celalalt defecte si calitati, si mai ales sa realizam k ne completam perfect in multe, k avem idei asemanatoare, preferinte si mai ales principii comune. Am descoperit o fericire atat de profunda alaturi de el, o forta interiaoara ce cu siguranta ne va apara de toate tentatiile, obstacolele, si va alunga orice greutate.

cuz i love my baby :X

Un comentariu:

ciupy spunea...

Draga mea ma faci atat de fericit cum n-am mai fost nicicand. Alaturi de tine in fiecare clipa renasc... renasc intrucat tu esti pentru mine un izvor de fericire! Reusesti mereu sa ma emotionezi cu marturisirile tale, atat de sincere si pline de iubire. In fiecare zi sunt recunoscator ca esti in viata mea si multumesc Celui de Sus ca a facut posibila aceasta iubire atat de frumoasa, iubirea noastra! Unde va fi inima ta, acolo va fi si inima mea: te iubesc!