vineri, 24 octombrie 2008

wow...wow...wow...

Uite k am inceputttttt...am inceput facultatea. E frumos. Vai imi place mult viata de camin. Hm, nu as fi putut sa spun asta la inceput. Era rece, eram singure, nu ne cunosteam, nu stiam cine va mai veni in camera, eram eu si Miha. Nu stiam cum va fi la facultate. Si ne doream doar sa treaca mai repede saptamana sa plecam acasa.

A trecut o luna de cand sunt aici..in tot acest timp am fost acasa de 2 ori...si o data a venit iubitul meu aici. Mi-am facut ziua de nastere aici, m-am inscris la sala aici, la cor, tot aici si in liga studentilor. Deja am intrat in paine, cum se zice, si la facultate, proiecte, referate, ascultari...posibile viitoare lucrari. E frumos oricum. Timpul trece f repede aici. Nu apuc sa fac niciodata ce imi propu. Nu apuc sa dorm suficient sau sa mananc de 3 ori pe zi cum ar fi normal. dar nici nu simt nevoia...sunt prinsa mereu in activitati. Vreau sa fiu pregatita mereu la seminarii, vreau sa termin cartea de citit [o sa scriu cate ceva din carte, cred k maine] vreau sa ma tin de sala si sa ma implic in toate activitatile in care m-am bagat. Nu e de mirare k nu am mai scris de mult pe blog. F putin timp timp il petrec la pc. Apai sa mai si scriu ceva pe blog. Din pacate.

S-o luam cu inceputul. Am 5 colege de camera super simpatice....cu defecte si calitati ca oricine. Miha, Bubu, Sanda, Diana, Carmen si Eu. Dintre toate eu si miha suntem la Ap..Carmen e la biologie si restul la stiinte economice. Pana acum ne-am inteles bine...speram sa o tinem tot asa. Desi am petrecut de ziua mea departe de casa...a fost ceva frumos si unic.mi-a placut. Nu mai scriu despre asta. Prefer sa scriu despre primul weekend petrecut aici...imediat dupa ziua mea. Au fost zilele Iasiului. A venit iubitul meu Ciprian la mine...am petrecut un weekend de vis...ne-am plimbat, am gatit, am fost la biserica....etc....am fost cu cristi si dana la zilele iasiului. A fost superb. Hmmmm....e cam tz si ar trebui sa plec la biblioteca...

Nu mai stau k nu mai am chef sa imi aduc aminte. Weekendul asta am un program f bine pus la punct, am f multe obiective de atins. Nu mi le-am notat nicaieri dar le stiu bine. Am de mers la biblioteca de facut 2 teme, am de completat niste cursuri in caiete, de spalat multe haine, de facut cumparaturi, de INVATZAT la toate, tre sa trec pe la cumnatica mea sa imi iau niste carti...ooof, nu am apucat nici acum sa ajung la ea.Deseara merg la cor, apoi la sala, maine la sala iar, maine gatim, facem curat in camera. Offf...sper sa le fac pe toate. Nu stiu cum ajung eu pana la Billa sau Era pe vremea asta. a...si tre sa termin cartea...ceea e cel mai greu avand in vedere galagia de pe sala...

Eu ma pun la masa...apoi plec la biblioteca. revin

Niciun comentariu: