luni, 11 mai 2009

as mai spune ceva..

citind aleator cateva postarile mele, am remarcat ca majoritatea au fost scrise in momente cand, din varii motive mi-a fost greu, cand cineva m-a suparat, cand ceva nu mi-a convenit. Si de fiecare data am citit propozitia "imi vine sa plang". Cine vreodata apuca sa citeasca ceva de pe blogul meu, in afara de mine care ma cunosc, va crede k sunt un copil emo, rasfatzat, si foarte usor deprimabil. Si atunci eu voi spune, "ce vina am eu k in momentele in care sunt fericita, nu imi place sa pierd timpul in fata laptopului sa scriu motivul ce ma incanta? si cine imi interzice sa scriu ce ma deranjeaza intr-o anumita perioada?? poate cine stie, intr-o zi le voi citi, si voi rade de acele copilarii, sau poate imi voi da seama viata ne mai joaca si feste, sau poate in cel mai rau caz, voi realiza k odata am avut si sentimente. Oricum cu totii avem momente cand ne dorim sa fim singuri, fara sa insemne k suntem emo, sau momente in care vrem sa plangem.
intamplacea face ca si acum sunt trista...si de multe ori am mai fost, din aceasi cauza, si nici macar nu am vrut sa mai scriu ceva. nu asta conteaza.

o sa urmeze o perioada tare aglomerata.
...

Niciun comentariu: